TOP BIG BANG

TOP BIG BANG

Friday, April 6, 2012

RUN..RUN..RUN AWAY....

2 3 hari ni mmg dah gagal mem fokuskan diri sendiri....
rase nk lari..lati dan lari...

1st isu..ayah eksiden...
sedihnye..menangis aku..ayah yg dlm gambaran aku mcm hero..
eksiden plak..mase kerja...
tp aku tak nangis dpn die..
sbb aku taw die tak suke tgk org sedih sbb die..
dan die juge tak suke org kesian kat die..
aku cume boleh tolong die ape yg patut..

2nd isu..transport tade...
adoiiii...keta abg rosak..so die bwk la keta kitorang...
nk wat cmne...motor yg satu ni da eksiden ( motor aku ),
ayah aku gune motor ni wat keje dan eksiden mase tu..
yg tggl moto LC tu je le...
ayah aku yg reti bawak skg die tak bleh bawak moto..
haaaa...bgs sgt le tu..
ape bleh buat???
buat tak reti...

3rd isu..tak dpt p open interview..
hummmm...isu yg tak dpt nk ckp ape2...
isu yg pelik...dan menyakitkan....
org tu plan cmni, plan cmtu, plan cmne tah..
lastly..aku maleh layan..dan bia je la mereka dan mereka..
aku dgn aku..
nk kate rugi, mmg rugi...tp kl pergi pon penuh dgn kekeliruan..
baik tak payah pergi..
rasenye..isu ni la buat aku freeze 2 3 hari ni....
nk salahkan sape?
salahkan diri sendiri le...
solution?
just run...run..run away........


No comments:

Post a Comment